| Prispevki

 

Življenje se je umirilo, zato imamo čas za pogled nazaj in predstavitev bivših in sedanjih dijakov, ki uspešno razvijajo svoje TALENTE.

 

 

Dino Felić

Sem Dino Felić aka Ak_Positive in se že več kot pet let ukvarjam z repom oziroma z vsem, kar je značilno za to dejavnost. Za to glasbeno zvrst je značilno, da izvajalec, reper, izgovarja točno določene besede, napisane oz. nenapisane, in s tem uveljavlja sporočilo. Najpomembnejše je, da se besede izgovarjajo v točno določenem tempu.

Repanje sem izbral, ker čutim, da ima sporočilo, ki ga lahko posreduješ drugim ljudem, in ker lahko svoje slabe ali negativne trenutke spremenim v pozitivne. Leta 2015 sem se navdušil nad izvajanjem nemškega reperja Bushida, letos pa me je pritegnila celotna glasbena skupina Ersguterjunge ali EGJ.

Z repom lahko izpovem vse tisto, česar vsak dan s preprostimi besedami ne morem. Najbolj me navdihujejo različni izvajalci repa.

Moje šolske obveznosti trpijo le redko, saj je šola na prvem mestu. Izobrazba se mi zdi pomembna, vsi najboljši so tudi izobraženi. V prostem času pa je na vrsti glasba.

Menim, da motivacija za šolsko delo pri dijakih obstaja, vendar ji ne posvečajo dovolj pozornosti. Če bi vključili malce več truda in odgovornosti, bi jim uspelo.

Moj običajni dan poteka takole: ko se zbudim, na glas povem, da potrebujem rep. Uredim se in odidem v šolo. Ko se vrnem, ponovim snov tistega dne. Če mi ostane dovolj časa, ustvarjam instrumentale ali pa grem v studio in snemam. Zvečer dokončam tisto, kar sem naredil, in na koncu napišem še kak verz. Nato pa grem spat.

Svoj prosti čas preživim torej tako, da pišem besedila, ustvarjam instrumentale, snemam, vadim svoje pesmi in po potrebi postavljam oder. Najbolj poslušam rep, sledi pop in nato elektronska glasba.

V prihodnosti želim ustanoviti glasbeno ekipo Minor Movez. Trenutno sem v začetni fazi. Za zdaj smo v ekipi šele trije, vendar se počasi širimo. Rad bi spoznal več mlajših glasbenikov z naše šole in z njimi nastopal na kateri od šolskih prireditev.

Sorodne objave
0
Dostopnost