DIJAKOV V TAMPERE, FINSKA
perspektive dijakov v času recesije
2013 so se tri tedne v Tampere, na Finskem, na srednji šoli TAMPEREEN AMMATTIOPISTO (TAMPERE VOCATIONAL COLLEGE),
v okviru programa Leonardo da Vinci – mobilnost, usposabljali dve dijakinji in
pet dijakov naše šole. V Tampere je njihovo strokovno usposabljanje vodila
projektna koordinatorica ga.
Anna-Maija Siirtonen.
ki ima pet inštitutov: Inštitut Hervanta Kuru, Zavod za gozdove, Pyynikki
inštitut, Inštitut za trgovino Tampere in Tampere inštitut za varovanje zdravja.
Tampere College zajema sedem glavnih izobraževalnih sektorjev:
naravni viri in okoljski sektor,
tehnološki in prometni sektor,
socialne vede,
poslovne in upravne vede,
naravoslovje,
turizem, gostinstvo in uslužnostne storitve,
socialne, zdravstvene storitve in storitve v športnem sektorju.
Tehnologija in prometni
sektor, ki sta najbolj zanimiva za sodelovanje z našo šolo, ponujata naslednje
programe: čevljarstvo, izdelovanje oblačil, založništvo in tiskanje,
kovinarstvo in strojništvo, vzdrževanje letal, logistika, elektro storitve,
lesno predelovalne dejavnosti in druge aktivnosti. Več informaciji o šoli v
Tamperah lahko najdete na www.tao.tampere.fi.
![]() |
Dijakinje in dijaki SPSŠB na poti na Finsko |
![]() |
Šola v Tamperah |
In kaj pravijo o usposabljanju na Finskem naši
dijaki?
organizacija pošiljateljica in prejemnica pripravili in organizirali vašo
mobilnost.
Prejemnica je pripravila šolski urnik in uredila
prevoz z mestnim avtobusom, pošiljateljica je organizirala prevoz tja in nazaj,
našla namestitev in poplačala vse stroške.
![]() |
Blaž Planinšek, dijak 4. Z, program Tehnik mehatronike
|
Sprehajali smo se po mestu, nakupovali, se zabavali in
spali.
![]() |
Eva Trajkova, dijakinja 5. N, program Logistični tehnik |
prinesla mednarodna mobilnost, in učinek, ki ga bo imela na vaše osebno in
profesionalno življenje.
Prednosti sta lažja zaposlitev po končanem šolanju in
boljše prilagajanje novim situacijam.
![]() |
Ivan Bagarič, dijak 4. S, program Strojni tehnik |
organizirano vaše bivanje v tujini.
Šola nam je omogočila najboljšo možno prakso.
![]() |
Jan Lipar, dijak 3. I, program Logistični tehnik
|
odločajo za mobilnost?
To je nepozabna izkušnja, ki je ne smeš zamuditi.
![]() |
Jan Urbanija, dijak 5. N, program Logistični tehnik
|
tujini.
V šoli smo se učili o nalogah na področju skladiščenja
in pravilne vožnje tovornjaka, avtobusa. Učili smo se voziti različne naprave, ki
se uporabljajo v skladiščih, kot so viličarji. Imeli smo priložnost voziti
simulatorje (rally simulator in tovornjak) ter podobno.
![]() |
Jasmina Kurtić, dijakinja 3. I, program Logistični tehnik |
mobilnost.
Imeli smo skupne priprave, na katerih smo izvedeli vse
o državah gostiteljicah, in izpolnili vse potrebne stvari.
![]() |
Miha Kastelic, dijak 4. Z, program Tehnik mehatronike
|
Nikolaj Lipič